Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ - "Έτσι μου είπαν να σας τα πω" - ΟΙ ΙΠΠΕΙΣ ΤΗΣ ΠΥΛΟΥ - ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ - ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ - ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ - "...Πες τους ρε φίλε πανουργιά, έχω εις στον πούτσον μου βιολιά, έχω και τουμπερλέκια κι όπως γουστάρω τα βαρώ και σπάω τα ζεμπερέκια. Όταν γυρίσω θα τους γαμήσω και αν αργήσω δώσ' τους κι αυτό, είναι τ' αρχίδια μου τα δυο..."



ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ Νο [ 00052 ] - [ 2011.03.27 22:00 ]






Άκου ρε γιε της καλογριάς, ο φίλος σου είμαι ο πανουργιάς και το δεξί σου χέρι κι εκείνος που καλύτερα απ' ολουνούς σε ξέρει. Λένε πως παίζεις με χανουμάκια, με τουρκοπούλες και καλογριές και σ' αραδιάζουνε βρισιές. Πως μπαινοβγαίνεις στους μαχαλάδες, με ντερβησάδες στήνεις χορό και με ρωτάν και τι να πω; Λένε πως έχεις αλισβερίσι, μ' Αλή Πασάδες κάνεις χωριό και σε ρωτάω τι να τους πω. Πες τους ρε φίλε πανουργιά, (ορέ) έχω εις στον πούτσον μου βιολιά, έχω και τουμπερλέκια κι όπως γουστάρω τα βαρώ και σπάω τα ζεμπερέκια. Όταν γυρίσω θα τους γαμήσω και αν αργήσω δώσ' τους κι αυτό, είναι τ' αρχίδια μου τα δυο. Όπως στα λέω να τους τα γράψεις, όπως στα λέω να τους τα πεις, Καραϊσκάκης σεβνταλής, Καραϊσκάκης μπεσαλής. Καραϊσκάκης γεια χαρά, γεια σου ρε γέρο του Μοριά και γεια που σ' αγαπάνε. Γεια τους που δε λυγίζουνε και που δεν προσκυνάνε. Λένε για μένα τα καρακόλια, άκου τι λένε να μη γαμεί, μίλα κι εσύ ρε Θοδωρή. Όπως τα λέμε να τους τα γράψεις, όπως τα λέμε να τους τα πεις, Καραϊσκάκης, Θοδωρής. Όπως τα λέμε να τους τα γράψεις, όπως τα λέμε να τους τα πεις, Κολοκοτρώνης και Γιωργής, Καραϊσκάκης, Θοδωρής. Γεια σου ρε Ανδρούτσο, γεια χαρά, γεια σας παιδιά μου αητόπουλα, που 'χετε αητό πατέρα κι όποιος δε με κατάλαβε, τότε ας μας κάνει αέρα. Όπως τα λέμε να τους τα γράψεις, όπως τα λέμε να τους τα πεις, Ανδρούτσος, Γιώργης, Θοδωρής. Έτσι μου είπαν να σας τα γράψω, έτσι μου είπαν λόγω τιμής, Ανδρούτσος, Γιώργης, Θοδωρής. Έτσι μου είπαν να σας τα γράψω, έτσι μου είπαν λόγω τιμής, μαζί τους είμαστε κι εμείς μαζί σας είμαστε κι εμείς.


(δυναμώστε τον ήχο)


ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ - "Έτσι μου είπαν να σας τα πω"
 








"ΑΝΑΚΟΙΝΩΤΗΣ"
ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ Νο [ 00051 ] - [ 2011.03.25 02:00 ]